Support

Heb je een vraag over je bestelling?

Mag ik mijn ticket(s) omruilen?

Dit hangt van de organisator af. Je kunt het best een mailtje sturen naar de venue waar je naar toe gaat.

Kan ik mijn ticket(s) annuleren?

Nee, in principe kun je ticket(s) niet annuleren. Als je vindt dat je een hele goede reden hebt dan kun je contact opnemen met de organisator. Zij zullen je dan vertellen of dit mogelijk is.

Ik heb geen ticket(s) ontvangen, wat nu?

Het komt wel eens voor dat de TicketMail in je spamfolder (ongewenste e-mail) terecht komt. Als je ze daar ook niet kunt vinden kun je een mailtje sturen naar [email protected]. Wij zullen je ticket(s) opnieuw versturen.

Waarom worden er servicekosten in rekening gebracht?

Servicekosten worden in rekening gebracht om onze service te kunnen betalen. Wij zorgen ervoor dat jij altijd en overal snel en gemakkelijk tickets kunt bestellen. De servicekosten worden o.a. gebruikt voor onderhoud aan het systeem, veiligheid van betalen en support.

Ik kan mijn ticket(s) niet printen, wat nu?

Wij proberen ook een steentje bij te dragen aan het milieu. Daarom kunnen tickets van je smartphone gescand worden en is printen niet meer nodig. Mocht je niet over een smartphone beschikken, stuur dan een mailtje naar [email protected]. Dan sturen wij de tickets naar je toe.

Ik heb per ongeluk een verkeerd e-mailadres ingevuld, wat nu?

Geen probleem, stuur even een mailtje naar [email protected]. Wij sturen dan de tickets naar het juiste e-mailadres.

Ik wil graag tickets verkopen via Pink Tie

Wat leuk! Stuur een mailtje naar [email protected]. We nemen dan z.s.m contact met je op.

Staat je vraag hier niet bij? Stuur een mail naar [email protected]